Lieve Mops,
Mijn hart is gebroken.
Wat een gewone behandeling moest zijn, eindigde in een nachtmerrie die ik nooit had zien aankomen. Bij het trekken van enkele tandjes ben jij in shock gegaan en helaas overleden.
Jij was niet zomaar een hondje, jij was mijn kindje, mijn steun en toeverlaat, mijn schaduw, mijn alles.
8 jaar lang was je er altijd.
Met je lieve oogjes, je gekke snoetje, je knuffels en je onvoorwaardelijke liefde.
Geen dag zal ooit nog hetzelfde zijn zonder jou.
Bedankt voor alle liefde, warmte en mooie momenten die je mij gegeven hebt.
Je laat een leegte achter die niemand ooit zal kunnen vullen.
Rust zacht mijne kleine mops. Je broer Taco gaat je missen. 💔💔💔💔💔
Voor altijd in ons hart. ❤️
Je mammie en pappie
Hartelijk dank voor uw boodschap.